Emisja do Kina

Sala wypełniona po brzegi ludźmi, wokół unosi sie atmosfera oczekiwania, po chwili gaśnie światło i zapada cisza. Wszyscy kierują wzrok na ogromny ekran, na którym pojawia się szlachetny obraz, a z głośników wybrzmiewa przejmujący dźwięk, który wywołuje drżenie całego ciała... . Przenosimy się w świat, który dogłębnie wzrusza, przeraża lub bawi do łez. Magia kina jest wielka i dzisiaj ciężko nam sobie wyobrazić brak możliwości poddawania się temu czarowi. Każdy z nas ma swój ulubiony film, do którego uwielbia powracać po to, aby poczuć się lepiej. Kino to miejsce, gdzie przenosimy się w inny wymiar, to medium, które ma najmocniejszy wpływ na naszą wyobraźnię i podświadomość.

Dlaczego kino?

- ogromny ekran
- wysoka jakość obrazu
- przestrzenny dźwięk w systemie Dolby Surround lub Dolby Digital
- przyciemnione światło wpływające na koncentrację
- brak możliwości przełączenia kanału
- wyeliminowane czynniki mogące rozpraszać uwagę widza

Reklama w kinie charakteryzyje się najwyższym stopniem zapamiętania spośród wszystkich mediów - 5 razy wyższym niż reklama w telewizji. To oznacza, że 75% osób zapamiętuje reklamę kinową po jednorazowym kontakcie!

Kino dociera do trudno dostępnych konsumentów.
Widz kinowy rzadziej ogląda telewizję niż przeciętny konsument. Komplementarna o kino kampania daje reklamodawcy szansę dotrzeć z produktem do grup osób trudniej dostępnych za pomocą tradycyjnych mediów.

Atrakcyjna grupa docelowa.
Widzowie kinowi to otwarci, aktywni, podatni na reklamę młodzi konsumenci o ponadprzeciętnym wykształceniu i dochodach, stanowiący dla reklamodawcy wyjątkowo atrakcyjny target.

Reklama na dużym ekranie jest częścią emocji kinowych.
Atmosfera relaksu i przyjemności towarzysząca wizycie w kinie determinuje pozytywne nastawienie konsumenta do prezentowanej w kinie reklamy zwiększając jej efektywność.

Innowacyjność.
Kino stwarza możliwość łączenia mocy promocji marki na ekranie z bezpośrednim doświadczeniem produktu przez konsumenta w postaci różnorodnych akcji ambientowych w holu kinowym.

Dotarcie lokalne.
87% konsumentów chodzi do kina najbliższego w miejscu jego zamieszkania. Stwarza to lokalnym reklamodawcom  nieograniczone możliwości dotarcia do tej grupy.

Policzalność.
Kino jest medium, które jest w stanie dokładnie określić ilość konsumentów, którzy spotkali się z produktem reklamodawcy na ekranie.


Odpowiednio mocne oddziaływanie reklamy i koncentracja widza pozwala na zbudowanie wysoce efektywnej akcji reklamowej.

Ostatnie realizacje więcej »

Mariusz Ancuta
kierownik działu filmowego Szczegółowe informacje, wycena produkcji i kampanii - tel. 95 783 57 13, kom. 501 574 530, e-mail: info@filmica.pl