Emisja do Radia

Radio to magiczne medium. Brak obrazu uruchamia potęgę wyobraźni. Słuchacz potrafi wyobrazić sobie milony zdarzeń, sytuacji, w których w mgnieniu oka stanie się ich uczestnikiem. Wyobraźnia podsuwa pomysły, tworzy potrzeby, steruje emocjami.

Dlaczego radio?

- możliwość dotarcia do ludzi przebywających w miejscu pracy
- bardzo niskie koszty emisji
- szeroki wachlarz sposobów reklamy
- częste przywiązanie do jednej stacji (np. w miejscu pracy) elimnuje przełączanie kanałów
- doskonałe uzupełnienie reklamy w prasie, internecie, telewizji i kinie

Dzięki reklamie radiowej można dotrzeć do konsumentów, którzy w niejszym stopniu oglądają telewizję.

Ostatnie realizacje więcej »

Mariusz Ancuta
kierownik działu filmowego Szczegółowe informacje, wycena produkcji i kampanii - tel. 95 783 57 13, kom. 501 574 530, e-mail: info@filmica.pl