Emisja do TV

Telewizja to obecnie medum, które jest wszechobecne w naszym życiu. Prawie każdy ma dzis telewizor i wpatruje się w szklany ekran. Oprócz telewizorów, przekaz telewizyjny można ogladać w Internecie, telefonach komórkowych, sklepach, taksówkach, dworcach, poprostu wszędzie. Telewizja ma ogromny wpływ na nasze życie i podejmowanie decyzji. To medium, które jako jedyne dociera do największej liczby widzów (98%), a poprzez powtarzalność projekcji ma wpływ na nasze zapamiętywanie.

Dlaczego telewizja?

- telewizja dociera do prawie 100% populacji w naszym kraju
- koszt dotarcia reklamy do jednego odbiorcy jest najniższy ze wszystkich mediów
- połączenie obrazu i dźwięku, ruchu i koloru, podobnie jak w kinie, wywołuje silne emocje
- telewizja wzbudza zaufanie, wiarygodność i daje poczucie prestiżu
- brak ograniczeń co do formy, treści i czasu trwania reklamy
- różnorodne kanały specjalistyczne

Realizujemy różne formy reklamy do emisji w telewizji.

Demonstracja działania.
Ta forma reklamy prowadzi często do reklamy porównawczej, prezentując efekty działania promowanego produktu i łatwość użytkowania.

Kawałek życia.
Reklamy opierające się na trzyelementowym schemacie:
- kłopoty
- rozwiązanie
- zadowolenie
Rozwiązaniem jest oczywiście promowany produkt.

Rekomendacje.
Udział w reklamach znanych osób, np. gwiazd filmowych, sportowców, ekspertów z różnych dziedzin.

Styl życia.
Reklamy takie nie promują samego tylko produktu, lecz wywołują chęć przynależności do danej grupy.

Humor.
Reklamy prezentujące zabawne sytuacje związane, np. z użytkowaniem promowanego produktu.

Animacja.
Reklama wykorzystująca animację i grafikę komputerową pomaga zaprezentować produkty powszechnie uważane za wstydliwe, kłopotliwe bądź skomplikowane technicznie.

Telewizja ma ogromny wływ na widza. To najpopularniejsze medium, przyciągające miliony osób przezd ekrany, z każdym dniem prezentuje coraz szerszy reperuar w najróżniejszych kategoriach, np. programy rozrywkowe, poszeszrzające wiedzę, filmy czy informacje i wiele innych. Reklama w telewizji to skuteczna i prestiżowa forma dotarcia do odbiorcy.

Ostatnie realizacje więcej »

Mariusz Ancuta
kierownik działu filmowego Szczegółowe informacje, wycena produkcji i kampanii - tel. 95 783 57 13, kom. 501 574 530, e-mail: info@filmica.pl